Saturday, September 11, 2010

Арт стъкло Paperweights


Имам магазин, който продава изкуство стъкло. Любимата ми чаша изкуство е paperweights. Имам много забавно присъства изкуството търгове и закупуване на изкуството стъкло. Опитвам се да се обърне внимание на това, което моите приятели и клиенти харесват и не харесват.
Аз обикновено дават на хората изкуството стъкло paperweights, че да намеря по чл търгове за крайъгълен камък рождени дни и годишнини. Баба ми се обърна осемдесет през октомври миналата година и намерих едно прекрасно paperweight арт стъкло за нея.
В paperweight арт стъкло, което намерих за моята баба е направена от Baccarat. Бях изключително щастлив, че това е едно от последните неща, отдадени на търг. Много хора вече са напуснали изкуство търг, когато тази позиция отиде на блока. Баба ми оцениха женствен дизайн, защото госпожица е любимото цвете.
Братовчед ми обича жаби. Тя успя да украсят дома си с вкус на любимия си позиция. I са били нащрек за paperweight арт стъкло за нея в продължение на години. Най-накрая намерих един по един член търг Бях на миналата година. В paperweight арт стъкло черта жаба заседание на Лили тампон и жабата е заобиколена от синя вода. Той беше наистина хубав и братовчед ми започна да го използвате на бюрото си веднага.
Леля ми събира paperweights арт стъкло. Имам бил помолен от нея в редица случаи да се намери доста paperweights стъкло изкуство за нея, докато аз съм присъства изкуство търгове. От всички на парчета аз няма за нея през годините, един диск в паметта ми повече от всеки друг.
До момента най-красивите paperweight арт стъкло, което някога съм спечелила търг на изкуството трябва да бъде такава, че разполага с сини и златни ара. Рик Ayotte е художник, че я е създал, и дори е включен в Книгата на работата му. Той е създал много красива paperweights арт стъкло.
Имам paperweight изкуство стъкло в магазина ми, че просто няма да продават. Той е бил в магазина на най-дългата и мисля, че може да го цени много високо. Спечелих paperweight на изкуство търг преди няколко години за хиляда долара. В paperweight е създадена от Пол Stankard и трябва да са лесно продаден за два пъти това, което плаща за него.
Аз нямам проблем на всички продажби paperweights арт стъкло, направени от Рик Ayotte. Работата му изглежда да привлече най-голям интерес. Опитвам се да спечелят търга да намеря за paperweights арт стъкло той направи. Няма една не много отдавна, че е розови рози. Те изглеждаха толкова нежни и сладки. Знам, че това paperweight стъкло изкуство ще продаде бързо.
Има някои запитвания в магазина си за paperweights изкуство стъкло от Ричард Маркиз. Не бяха открити никакви в някоя от изкуството търгове аз присъствах наскоро. Гледах някои от парчетата той е направил и аз не съм особено впечатлен.
Ще продължим да търсим за paperweights изкуство стъкло на изкуството търгове Аз присъства, но аз няма да бъда съществуващ изход на път да ги проследим. Аз просто ще се помни, че Маркиз е художник, че някои от клиентите ми са наистина заинтересовани инча Аз съм сигурен, че ще намеря търг изкуството с един от неговите парчета в него в някакъв момент.
Имаше някои запитвания за морски тематични paperweights арт стъкло за няколко години назад и открих един фантастичен изпълнител, която ги прави. Аз купувам всеки paperweight изкуство стъкло мога да намеря, че е направено от Рик Satava. Любимата ми е да бъде коралови медузи оранжево, които намерих в едно изкуство търг един час от дома ми. Тя е наистина красива.
В коралови медузи оранжево paperweight изкуство стъкло е само първата Рик Satava фигура, която открихме в различни търгове чл. Аз също, медузи в рубинено червен и син. Те са красиви сами по себе си или когато те са поставени върху черна стойка светлина, която е построена специално за тях.

No comments:

Post a Comment