Thursday, September 9, 2010

Намиране на морска Теми в Арт Търгове

Намиране на морска Теми в Арт Търгове
Намерите някои наистина хубаво елементи морска колекцията си в изкуство търгове. Отидох в едно изкуство на търг в Чарлстън миналия месец и е установено, чифт свещ захранва светлините навигация, които са били използвани при корабите, в 19-ти век. Тези видове свещи са използвани и в фара стълбищни клетки.
Моята колекция включва и морска позиция, която беше направена през 1891 година. Той е един хронометър и тя все още поддържа много време. Той е много специален, защото общите стрелката на това показва, че той е закупен от британската флота и се знае, че само най-добрите парчета време. Намерих тази част от колекцията си в едно изкуство на търг в Ню Хемпшир.
Имам друг хронометър в моята колекция, която намерих в едно изкуство на търг в Далас. Той е бил продаден за мен в дървена кутия от някой, който го е собственост на петдесет години. Те съхраняват тази морска реликва в един килер. Смятам да го държат на езика.
Бях на едно изкуство търг в Маями след няколко години и е установено, една фантастична позиция морски моята лична колекция. В компас, който спечелихме е над 100 години и е отправено в Персия. Компасът лицето има всички дванадесет знаци на зодиака гравирани върху нея. Мислех, че това е един голям намеря.
Децата ми, че съм луд, когато карах на изкуството търг е Hartford, като бяха назад с £ 300 на морския флот котви. Мислех, че ще изглежда страхотно в двора. Харесва ми да са изкуство в моя двор, в легла направих около моя дървета. Никой не искаше да ми помогне да ги разтоварят.
Аз се озовах в наддаването войната в изкуство търг в Мисисипи над табелката на оригиналния строителя от СС Контеса. Тя е наистина уникална и прекрасна морска елемент. Аз го полирани и отблясъците на екрана случай си купих за него.
Морски продукти не изглежда да е в толкова търсене вече. Преди няколко години, моята колекция е по-лесно да добавите към по някаква причина. Арт търгове където и да отиде започна като наистина много неща в търга блок.
Медта плочи от стари кораби, винаги са били една от любимите ми неща, за да намерите за продажба на изкуство търгове. Един от любимите ми табели морски дойде от един кораб, който е бил използван през Втората световна война. Корабът, че плочата е била на е наречен Marechal Joffre и е взет от френски през 1942. В морска Комисията преименуван на кораба USS Rochambeau.
Имах един приятел, че щеше да присъстват на изкуството търг в Анкоридж няколко години офертата на камбаната за мен. Нямах представа, колко в таксата за навло, че ще останат, но аз исках този морски елемент в колекцията си. Тя е прекрасна.
Там ще бъде много хубаво точка на морската изкуство търг смятам да присъствам на този уикенд. Лайтхаус позиции представляват интерес за мен все повече и повече напоследък. Аз открих, че там ще бъде една антична лампа мед масло в тръжна процедура и смятам да го спечели. Цената вероятно ще получите до хиляда и петстотин долара, но не ми пука. Имам нужда от тази морска елемент в колекцията си.

No comments:

Post a Comment