Saturday, September 11, 2010

Арт Търгове на иБей


Аз търсех в изкуството търгове на иБей цял ден днес. Аз открих някои прекрасни неща. Аз паса категорията Изкуство и избра категория на самостоятелно представляващи художници.
Харесва ми това, което виждам за продажба. Арт търгове на иБей са чудесен начин за непознат или дори известен художник, за да продават своите картини. Намерих някои хубаво картини в чертите раздел.
Тъй като аз търсех в изкуството търгове на иБей, аз използвах възможността да се правят оглед на картинна галерия. Радвам се, че го направих, защото наистина просто исках да видя на изкуство, а не заглавието на търга. Какво веднага ми хвана окото беше на смели цветове.
На първата страница на резултатите образ на изкуството търгове на иБей, имаше красива картина на едно мартини. Мисля, че мартини картини изглеждат много класа ми. Не мога да визуализира тази картина в дома на някой с маса стъкло кафе и диван кожа!
Виртуалният трафик крак, че изкуството търгове на иБей стана е невероятно. Художникът може да получи много повече излагане на много повече хора, отколкото обесване в картините им в галерии. Това е само като добър начин да се открили.
Аз мисля, че това е малко смешно, когато видях изкуство търгове на иБей, изброени за 99 милиона долара. Художникът иска да направи история от счупване на световния рекорд за най-платена за картина от жив художник. Протоколът е в момента четиридесет милиона долара.
Имаше друго изкуство търг на иБей, че наистина ми хвана окото. Художникът е Кели джоланите и тя живее в Бостън. Картината, което видях е направено в една импресионист стил и призова Neon дъжд. Тя е част от новата си серия Орлиънс. Харесвах я много.
Намерих едно изкуство търг на иБей за боядисване право Яйцето Галадур. Беше наистина странно и не точно ме костюм. Опитах се да си представите, когато ще свърши обесване. Мисля, че фантазията изкуство просто не може да се мотае навсякъде. Виждам това обесване в скъп магазин игри или в бакалавърска бележник.
Най-веселият изкуство търг видях на иБей е за предаване народното творчество на Джак Ръсел териер. Мога само да си представим, че един любовник куче трябва да притежава и да показват това. Кучето изглежда като той е на път да скочи върху мен!
Намерих един пейзаж, че наистина харесва, когато бях търси чрез изкуството търгове на иБей. Парчето се нарича "Червената плевня в Praire облаците. Мисля, че ако това беше окачен в спалнята ми, аз никога не може да се измъкнем от леглото. Обичам да гледам облаците.
Предполагам, че просто не разбират абстрактното изкуство. Мисля, че ако аз го разбирам, мога да го оценявам. Намерих едно изкуство търг на иБей за оригинална живопис нарича Бежово Dancelines # 2. Художникът казва, че това е една абстрактна фигура танци. Аз просто не мога да видя нищо друго, освен едно големи уши.
Имаше толкова много снимки да погледнете, когато бях на търсенето на иБей за изкуство търгове. Мисля, че моите вкусове наистина тичам към реализъм и пейзажи. Особено ми хареса едно боядисване на Аляска от Хънтър Джей. Блусът на снимката са много хубаво, аз ще Обзалагам се, че тази картина е чудесен в лицето.
Моята свекърва е де дома си бавно. Намерих много хубаво изкуство търг на иБей за нея, че ще се вмести я харесва. Картината изобразява едно дърво на залез слънце и е просто прекрасно. Художникът е много търгове и аз наистина се надявам, че тя продава много. Тя е много талантлива.
Единственият друг търг изкуството на иБей, че съм прекарал доста време в търсене на една картина е на червени лалета срещу жълто небе. Аз не съм сигурен защо е така, предприети от тази картина. Лалетата са ми любимите цветя. В лалета в тази картина са само окачва в центъра. Те просто изглежда да се мотае там магически. Аз наистина харесва този изображение от любимите ми цвете.

No comments:

Post a Comment