Wednesday, September 29, 2010

Breweriana в Арт Търгове


Баща ми-в-закон е много интерес бира чл. Breweriana е специално име за бира, свързани с артефакти. Аз бях гледам за специални парчета, за да добави в колекцията си по чл търгове Аз бях присъства.
Първото парче breweriana, че придобитите за баща ми-в-закон е 1940 Lone Star бира знак. Той е толкова щастлив с това намирам в чл търг, че той ме помоли да се държа го намери интересни парчета на бира история. Мисля, че намирането breweriana на изкуството търгове определено е един коментар на днешното общество.
Намерих друг наистина стари парчета breweriana най-близък изкуство търг присъствах. Той е още един знак и е от 1930-те за Ziegler бира. Бях на едно изкуство търг в Уисконсин и е трябвало да подпише, че корабът на баща ми-в-закон от товарните.
моята задача за breweriana ме вземат за някои изкуството търгове, че не би обикновено присъства и съм срещал хора, които не отговарят на обичайните. Имам в наддаване война с един човек в продължение на Cajun Jax знак Бира от 1930-те. В аукционната каза, че това е част от Ню Орлиънс история.
В Cajun ме наддавам при всяка възможност. Имах една граница, които са били определени от баща ми-в-закон и ние постепенно се доближава до него, когато той най-накрая спря наддаване. Няма, че част от breweriana в Художествената търг за осемстотин долара.
Знаците, порцелан breweriana се показват в изкуството търгове в цялата страна. Намерих още едно от 1930-те за Върховния бира, която е двустранен и овална форма. Бях много доволен, когато аз бях в състояние да представи, че един на баща ми-в-закон.
Знаците, калай breweriana всъщност не се появяват толкова често в чл търгове. Чувствах щастлив, когато разбрах един от 1930-те за Вашингтон бира. Керамичната признаци breweriana са много по-често срещано.
След първите ми няколко покупки на breweriana за баща ми-в-закон той реши, че вкусът му си е наистина тече с позиции от 1930 и 1940. Опитах се да пазят това в ума, когато се намерят нови придобивания.
Аз обикновено стоят настрана от неонови или светещи breweriana. Аз просто не мисля, че напълно се вписва в усещането за събиране на баща ми-в-закона. Античната усещането за всичко, което е хубаво. Той е встъпил бира като хоби, тъй като жена му почина, така че не е много по скок на събирането на бира чл.
В Гьоц Кънтри Клуб бира знак, че спечелихме в едно изкуство на търг в Индиана бе малко по-бичен от другите парчета съм придобил. Бях намерение печели този знак, защото Гьоц е баща ми-в-закона моминското име на майка му. Той е толкова щастлив с това старо парче breweriana заради името му, че веднага става в центъра на неговата колекция.
Намерих две парчета картон breweriana на изкуство търг в Охайо. Реших, че те щяха да продават толкова евтино, че мога да ги купя и да ги рамка за събиране. Радвам се, отидох, че изкуството търг.
Няма знаци за Velvet бира и друг за Стратфорд бира. И двамата са от 1930 и те са по-цветни, отколкото признаци калай breweriana че бих закупени в други търгове чл. В framer, че аз бях в рамка и двете парчета за петдесет долара.
Изкуството търг, че присъствах в Рочестър, Ню Йорк се оказа много плодотворно за breweriana събиране на баща ми-в-закона. Имаше един стандарт Химическо Ale обратната рисувани стъклени запишете за търг. Знакът беше окачен в бар и 1960, когато бар затворени.
Най-новата част от breweriana, че си купих най изкуство търг оригинален ера забрана Милър високо Живот Brew знак. В червено и черно знак изглеждаше страхотно на стената с други знаци в колекцията. Баща ми-в-закон планира да построи един старомоден бар в дома си, най-малко де е пълна!

No comments:

Post a Comment