Friday, September 10, 2010

Уникални Faberge яйца


Faberge яйца винаги са били специални за мен. Аз бях ги търся посочени в чл търгове, тъй като бях в моята ранна двадесетте години. Направих един мандат книга за Faberge Дружеството и история на вземане на яйца за руските царе между 1885 и 1917.
Първото Яйце на Фаберже, което някога съм намери на изкуство търг всъщност доста случайно. В Яйце на Фаберже не е една от обявените позиции и е бил една бутилка цилиндър. Аз веднага се влюбих в него и го взе у дома от изкуството търг за сто долара.
Видях една обява за тропически Яйце на Фаберже от колекцията Санкт Петербург. Тя е създадена да бъде за продажба на изкуство на търг в Ню Йорк. Знаех, че щеше да бъде в състояние да го купуват, но аз исках да го видя в лицето и най-малко пуснати в една от по-ниски оферти.
В тропическите Яйце на Фаберже, че изкуството на търг в Ню Йорк приключи до продажба за повече от шест хиляди долара. Това е от моя ценови диапазон, но аз бях щастлив само за да са в една стая с този шедьовър. Самите яйца са само вълнуващо да бъдете близо.
Първото Яйце на Фаберже е направена през 1885 година. Знам, че никога не ще се превърне в изкуство търг, но се надяваме, аз ще го видя някой ден в един експонат. Първият от тях бе поръчано от цар Александър III и бе дадена на жена си като представи Великден. Изненадата във вътрешността на яйцето е златна кокошка в златна жълтък. Полския носеше една малка корона с рубин висящи вътре.
Античната руски Яйце на Фаберже, които намерих в едно изкуство търг наскоро беше толкова подробни. Сребърните яйце емайл е рубини и орлите и е маркиран с белега Фаберже. Аз бях в състояние да спечели тази яйце, защото бях наддаване с чужди пари. Най-добрият яйца винаги се свърши с най-богатите хора.
Произведението, което искам в моята колекция е истинска Lillies на Долината Яйце на Фаберже. Намерих един по един член търг отидох до десет години. Аз не бе в състояние да закупи един видях, защото не е имал пари в момента. Аз бях спестяване на време, че виждам още един.
В Lillies на Долината Яйце на Фаберже е покрито с перли и бледо розов емайл. Яйцето е на стойка, която е на крака матирана зелено-златни листа с розово dewdrops. Златото-произтича лилии на долината са зелени емайлирани листа и цветя перла. Аз ще гледам за това яйце на всяко изкуство търг, което някога съм присъстват.
Това Яйце на Фаберже е възхитително. Тя е увенчана с една корона Imperial на розово кристали. Има една перла копчето, които разкриват изненада на това яйце. Изненадата е портрет миниатюри на цар Николай II и неговите две най-старите дъщери. Портретите са формулирани роза кристали и обезпечени със злато панели. Чух слух, че един ще бъде в изкуство търг през следващата година в Маями.
Последният търг изкуството присъстваха закупен Яйце на Фаберже, наречен Imperial Clover яйце. Той е за лично колекцията си и го спечели за по хиляда долара. Идеше ми беше доста крадат на тази цена.
The Imperial детелина Яйце на Фаберже бе първоначално пусната с четири листа детелина вътре в него, които са портрети на четирите дъщери на Николай и Александра. Портрет изчезнали по време на Руската революция. Яйцата, които си купих в Художествената търг имаше произтичат от детелини изправен. Две детелина в зелено емайл и на трето място, с четири листа детелина, е било направено в диаманти. В диамант четири листа детелина е един щифт, който може да се носи.

No comments:

Post a Comment