Tuesday, September 28, 2010

Арт Poster Търгове


Арт плакат търгове са много популярни. Притежаването на големи произведения на изкуството е намерила по-лесно. Една добре формулирани плакат може да е толкова хубаво като притежаващи оригинален живопис и е много по-скъпо.
Аз не съм намерил много различни стилове в изкуството търгове изкуство плакат. Най-скъпо изкуството плакат в абстрактен стил продаден наскоро на иБей е 1959 Пикасо, озаглавено Les Menines. Плакатът се продава за $ 560,00.
Имаше оригинални и автентични търг изкуството плакат наскоро в стил арт деко, че ми хвана окото. Плакатът е от 1961 г. и е за закуска в Тифани. Плакатът се продава за повече от три хиляди долара.
Светът, AOS панаир търгове изкуство плакат изглежда да се направи много добре. Видях един аукцион за нови 1939 Йорк Уърлд, AOS панаир, че се продава за повече от хиляда и петстотин долара. Нямаше друг търг изкуството плакат за Чикаго 1933 Светът, AOS панаир, изпратени за малко под хиляда и петстотин долара.
В азиатския пазар изкуството плакат търг, изглежда, че някои наистина странни неща. Намерих един плакат, че изобразени Макдоналд, AOS хамбургери навлезе Япония. Плакати има четиринадесет предложения от шест различни хора и то бе закрито в четиристотин петдесет и пет милиона долара.
В категорията на импресионисти търгове изкуство плакат, намерих една за 2006 джаз фестивал в Ню Орлиънс, които се продават за над четиристотин долара. То е направено от художника Cajun Джеймс Michalopulos и черта мазнини Domino. Цветовете в плаката бяха брилянтни.
Открих, че категорията на изкуството плакати модерна изглежда да получите най-обяви търг. Има едно изкуство плакат, който поддържа повторно изброени, тъй като просто няма, AOT продават. Плакатът е от филма Елвис обичай ме нежно. Явно собственикът на този плакат е определил, че то е на стойност хиляда долара и няма да отнеме по-малко от това. Той не е, AOT го продават все още, но аз му пожелавам късмет.
Имаше друга модерна търгове изкуство плакат, че наистина е добре, доколкото мога да кажа. Те са Greyhound плакати пътуване. Имаше една двойка на търгове изкуство плакат, които се продават напоследък. Те и двамата бяха създадени през 1950 г., AOS и двете от плакатите се продава за около триста долара.
След проучване на толкова много търгове изкуство плакат, аз дойдох до заключението, че моите родители и прародители, трябва да събират всяка част от реклама те някога натъкнах. Те ще бъдат на стойност малко късмет от сега!
В Санте Фе ЖП като предмет е видно, продавани в търгове изкуство плакат. Те трябва да бъдат силно се събират, защото те генерират много оферти. Ако на търга изкуство плакат е за стари оригинални плаката на Санте Фе ЖП, тя ще донесе повече, на четиристотин долара.
Намерих един търг изкуството плакат, че е бил регистриран от самия автор. Той направи едно черно мастило за изготвяне на Пърл Джем концерт в Рим през 1996 година. Този оригинален рисунката е това, което е направено от потребителя.
Поп търгове плакат обхващат много различни теми. Един от любимите ми е 7-нагоре сода реклама от 1970 г., която включвала "Бийтълс", Ao Жълтата подводница. Точката не се продава, но това беше забавно за гледане.
В стил на реализъм, търгове изкуство плакат изобилстват. Намерих тази, която е една реклама на United Airlines и изобразен на Golden Gate Bridge в Сан Франциско. Този плакат се продава за над сто и петдесет долара.
Най-интересни търгове изкуство плакат намерих бяха за рок концерти. Хареса ми едно в списъка за най-1956 "Ролинг Стоунс" и концерт имаше още един за Благодарни Dead концерт в Хавай. Те продават за една съвкупност от повече от седем хиляди долара. Интересът към тези търгове изкуство плакат беше поразителен.
Реклама изглежда да е голяма тема в търгове изкуство плакат, че съм разглеждала. Намерих обяви за почти всичко. Хареса ми плакат за руските бира, която е създадена в края на 1920 г. AOS. Тя ще изглежда фантастично рамка в моя квартал бар. Купувачът на този плакат го купи за $ 475,00.
Концерт плакати са забавно да гледам през. Арт плакат търгове разполагат с много плакати за концерта. Намерих едно, което е направено от Джим морска треска за Phish концерт през 2000 г. в Хартфорд. Това ми хареса, но аз не съм фен на Phish и триста милиона долара, които тя направи за изглеждаше малко скъп за мен.

No comments:

Post a Comment