Thursday, September 9, 2010

Специални Хъмъл Фигурки


Да намеря старата фигурки Хъмъл на изкуството търгове през цялото време. Аз бях ги събира за майка ми и сестра си за дълго време. Те не разполагат с време, за да отидете на изкуството търгове, но те имат пари да купят хубаво фигурки.
Ябълковото дърво Момче Хъмъл статуетка намерих за леля ми миналата година беше толкова сладък. Аз присъствах на изкуството търг за един час път от дома ми и те са много декоративни колекционерска стойност. Аз бях в състояние да намерят няколко вида стоки, за майка ми, а също и за баща ми.
Майка ми и сестра си и двамата искат да имат един чадър Момче Хъмъл статуетка. Имам само успяха да намерят един по всички търгове на изкуството съм присъствал. Те споделят също парче, докато аз съм гледам за втора част.
Причудливи фигурки Хъмъл нарича Приятни пътуването е толкова сладък. Това е първият Хумел, че майка и леля ми някога. Сцената е на две деца дърпа трето дете в един вагон. Баба ми го намери на изкуство търг и тя си припомни на децата си. Тя го даде на двете си дъщери за споделиха своя рожден ден.
Баща ми пее в една бръснарница квартет. Майка ми ме помоли да се намери подходяща фигура Хъмъл на един от чл търгове I присъстват да дадат за него за рождения ден. Аз всъщност не е в състояние да намери само правото позиция в продължение на една година.
Майка ми беше развълнуван, когато се намери хармония в четири части статуетка Хъмъл на изкуство търг в родния ни град. Тя представи за него на рождения му ден и той наистина го харесва. Мисля, че тя може да го харесва повече, но това е добре с него. Той винаги е бил много благоприятен за събиране на майка ми.
Майка ми даде сина си статуетка Хумел, когато завършва гимназия. Мислех, че е един странен подарък, за да бъде дете, което никога не е изразил интерес към събирането им. Тя е избор на хубаво парче от колекцията си, че е купил за нея преди няколко години в едно изкуство търг. Тя му дава статуетка Хъмъл Little Цигулар, защото той свири на цигулка.
Когато леля ми отиде на круиз, реших да я намеря един морски фигурки Хумел. Трябваше да присъстват на четири изкуство търгове, преди да намери един. Аз накрая закупуване на статуетка Хъмъл наречен Земя на хоризонта. Тя го обичаше.
Хъмъл статуетка Нека да кажа на света е една специална част. Това е наистина хубав и го изобразява три деца звънене звънец. Братовчед ми е бил тук с мен в изкуството търгове се търсят за него. Тя мисли, че ние трябва да го дам на нашите майки да споделят като те чадъра момче.
Аз обикновено не събират Хъмъл фигурки. Оставям това на майка ми и леля ми. Единственото изключение от това е "Мога ли да играе?" Хумел статуетка. Намерих го в един арт търг и това ми напомни за игра в къщата на баба ми, когато бях дете с брат ми и братовчед ми.
Най-скъпо Хъмъл фигурки, които аз открих в един арт търг в последните няколко години беше ретро парчета Училище момичета. Имам в ярост наддаване с друг колектор и се стигна до разходи хиляди долара. Произведението беше отбелязан с парти в къщата на леля си.

No comments:

Post a Comment