Thursday, September 30, 2010

Събиране Enesco


Моите приятели и аз се събира Enesco в продължение на няколко години. Ние активно присъства изкуството търгове и ценово предложение за всичко Enesco! Ние имаме много забавно намиране на парчета ние Дон, AOT вече имат и ги печели.
Мисля, че събирането на Enesco е забавно. Аз наистина харесвам Мария Муу Муу плочи. Те дойдоха в колекция от осем плочи от серия нарича Начало е мястото, където стадото. I, Äôve се затрудняват в намирането на пълен набор на изкуство търг, но аз не съм намерил няколко единствен плочи.
Започнах събиране Enesco право, след като е бил женен. Отидох в едно изкуство търг със сестра ми-в-закон и тя посочи, някои елементи, които тя е била събиране. Опитът, който беше с нея този ден наистина прави впечатление на мен.
Отидох в едно изкуство търг няколко месеца след първата присъстваха и купих първата част от Enesco. Взех си започна събиране Enesco само с една плоча. Купих една табела Enesco Това каза Cookies са за споделяне. Аз го показва в моята кухня и досега.
Аз съм все още липсва табела, която казва Enesco крем на културата. Трудно е да се смята, че аз, Äôve активно събиране Enesco за толкова дълго време и са били в състояние да установи местонахождението на този номер. Имам дублирана и triplicates на няколко от плочи. Всеки член търг I присъства, аз съм надежда, че ще намеря табелата трябва да завърши определеното.
Най-добрият ми приятел е събиране Enesco откакто тя беше бебе на няколко години. Тя взе решение за плюшени дизайн носят за детските градини и дадоха я душ подарък на няколко фигурки ценните Teddies за декориране с. Тя намерени повече от фигурки на изкуство търг тя отиде да с мен и е необратим и досега.
Скъпоценни фигурки моменти никога не са били нещо, което особено харесаха. Моят приятел, AOS дъщеря ги обича. Тя започнала да събира Enesco благородни фигурки моменти след като я взеха с нас, за да изкуство търг, които са имали малък много от тях. Тя харчи значително по-малко от колекцията си, отколкото останалата част от нас, но мисля, че тя, Äôll изравнят.
Съпругът ми, AOS рожден ден е на Хелоуин. Той започва да събира Enesco Хелоуин статуи. Купих му една статуя на изкуство търг няколко години за рождения ден и той напълно се влюбва в работата на Джим Shore.
Първата статуя Enesco, че съпругът ми намери за себе си е било на изкуството търг ще присъства заедно по време на ваканция. Той открива статуята нарича Мрачните Reaper абсолютно неустоим. Трябва да се съглася, детайли работата е положително страшничко! Той е бил търсене на други фигури, но не продължи събирането Enesco много активно.
Съпругът ми отиде голф миналата седмица, докато аз присъствах изкуство търг. Събиране Enesco е моята страст и аз рядко пропускат елементи, които наистина харесвам. Намерих парче за мен, че добавя към моята плоча Муу Муу събиране и намерих Конника без глава за мъжа ми, AOS събиране.
Следващото парче, че съпругът ми е показала, че той иска да намери най изкуство търг е Джим Shore парче Вещицата на тиква. Знам, че събирането на Enesco може да се пристрастяване и това е хубаво, че той реши кои парчета той наистина иска. Съгласен съм с мъжа ми и наистина харесвам фолклора, че Джим Shore прави.

No comments:

Post a Comment